Hinweis: Wir verbessern den Frölich & Kaufmann Shop ständig, dazu setzen wir Cookies ein. Mit Ihrem Besuch stimmen Sie deren Nutzung zu. Mehr hierzu erfahren Sie in unserer Datenschutzerklärung.
Design Bücher: Literatur mit dem Thema Design
| | zurück zur Liste

Design for Interaction - User-friendly Graphics

Von Lisa Baggerman. Gloucester 2000.

23,5 x 28,5 cm, durchgeh. Farbabb., geb.
This book de-mystifies the elements of good interface design through in-depth looks at 18 different designers who have successfully made the connection between design and customer. From these case studies you´ll discover: The 5 golden rules of interface design / How to meet the demands of speed-demon Web surfers / How to generate return visits with a truly different Web interface / The secret too making corporate annual reports lively / How book design can mirror its readers / Product design that combines form and function / How successful environmental design can turn crowds into consumers.
Versand-Nr. 212130
Statt 75,80 € nur 29,80 €
Anzahl
geb. = fester Einband, paperback. = Paperback-Ausgabe, Sonderausgabe * (Ausstattung einfacher, evtl. Vergleichspreis nennt die gebundene Ausgabe)
Alle Preise inkl. MwSt., zzgl. Versandkosten